Skip to content
Poruszający się tekst
Aktualnie trwają pracę nad stroną oraz sklepem internetowym w celu zapewnienia najlepszych doświadczeń z obsługi strony oraz przyjemnych zakupów. Zapraszamy wkrótce:)

+48 724 150 352

biuro@moledo.pl

×
0,00 zł 0 Cart
Menu
  • Stelaże drewniane
    • Stelaże
    • Stelaże płaskie
    • Stelaże Eko
    • Płaski Eko
    • Płaski Premium
    • Stelaże Premium
    • Stelaże Premium Plus
  • Stelaże drewniane podnoszone
    • Podnoszone od boku
    • Podnoszone od przodu
  • Stelaże metalowe
    • Eko
    • Premium
  • Stelaże metalowe podnoszone
    • Podnoszenie gazowe
      • Podnoszenie od boku
      • Podnoszenie od przodu
    • Podnoszenie sprężynowe
      • Podnoszenie od boku
      • Podnoszenie od przodu
    • Metalowe bez podnoszenia
      • Metalowe Eko
      • Metalowe Premium
  • Stelaże rolowane
    • Eko
    • Premium
  • Akcesoria
  • Automaty
  • Inne
CLOSE
Home / FAQs

FAQs

Jak sprawdzać dostępność produktów?

Brak towaru – w danej chwili, nie posiadamy towaru w magazynach. W razie chęci zakupu, prosimy o kontakt e-mailowy: moledo.meble@gmail.com lub telefoniczny: 724 150 352.
Na wyczerpaniu – dysponujemy ostatnimi sztukami produktu, dlatego nie warto zwlekać z zamówieniem.
Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka / kilkanaście sztuk danego produktu.
Duża ilość – nasze stany magazynowe pozwalają obsłużyć dużą liczbę zamówień tego towaru.
Dostępny na zamówienie – produkt dostępny wyłącznie na zamówienie. Aby je złożyć, prosimy o kontakt e-mailowy: moledo.meble@gmail.com lub telefoniczny: 724 150 352.
Spodziewana dostawa- planujemy dostawę produktu w najbliższym czasie, dlatego wkrótce będzie dostępny.
Wycofany z oferty – towar wycofany z oferty sklepu, jego zakup nie będzie już możliwy.

Jak sprawdzać stan realizacji zamówienia?

Na podany podczas rejestracji konta lub składania zamówienia adres e-mail przesyłać będziemy bieżące informacje dotyczące statusu realizacji zamówienia. 
Dodatkowo, jeśli zdecydowałaś/łeś się założyć konto – po zalogowaniu w sekcji “Moje konto – zamówienia” dostępne są wszystkie informacje dla złożonych zamówień.

Jak długo czekać będę na przesyłkę?

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy. 
Termin wysyłki uzależniony jest od dostępności zamawianych produktów, a czas dostawy wynika z wybranej formy dostawy. 
Pod podany przez Ciebie adres e-mail wysyłane będą bieżące informacje o stanie realizacji zamówienia.

Z jakich form dostawy mogę skorzystać?

Dostawa uzależniona jest od ilości oraz wagi zamawianych przedmiotów, wybranej formy płatności oraz własnych preferencji. 
Wybrać możesz pomiędzy: 

  1. przesyłką kurierską
  2. przesyłką kurierską

W przypadku chęci skorzystania z innej formy dostawy – prosimy o kontakt e-mailowy: biuro@moledo.pl lub telefoniczny: 724 150 352.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki uzależniony jest od ogólnej wartości zamówienia, ilości oraz wagi zamawianych przedmiotów. 
Szczegółowy koszt wysyłki dla danego przedmiotu często widoczny jest w jego opisie.

Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy oraz własnych preferencji skorzystać możesz z udostępnionych form płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność za pobraniem
  • płatność elektroniczna (przelewy online)
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

    Jak najbardziej – zapraszamy do odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie e-mailowym: biuro@moledo.pl lub telefonicznym: 724 150 352.
    Podczas odbioru osobistego nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wysyłką zamówienia. Nasz adres znajdziesz w zakładce „Kontakt”.

    Co to jest porównywarka produktów?

    To rozwiązanie przygotowane specjalnie z myślą o naszych klientach dla szybkiego i łatwego porównywania parametrów w trakcie procesu zakupowego.

    Czy mogę otrzymać fakturę?

    Oczywiście, na zakupione w naszym e-sklepie produkty możesz otrzymać fakturę. Aby tak się stało, podczas składania zamówienia w formularzu zaznacz opcję “firma”, a następnie podaj dane do faktury. Data wystawienia faktury to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

    Jak zmienić / zmodyfikować zamówienie?

    W celu modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności lub dostawy) skontaktuj się z nami poprzez e-mail: biuro@moledo.pl lub telefonicznie: 724 150 352.

    Jak anulować złożone zamówienie?

    W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej telefonicznie pod numerem telefonu: 724 150 352.

    Mam problem ze stanem zamówionego przedmiotu. Co teraz?

    Za każdym razem, przed odebraniem przesyłki konieczne jest sprawdzenie stanu jej zawartości aby mieć pewność czy nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. 
    W sytuacji której opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki oraz możliwie szybki kontakt pod numerem telefonu: 724 150 352.

    Pomoc

    • Zwroty i reklamacje
    • Polityka Cookies
    • Regulamin sklepu
    • Polityka prywatności
    • Instrukcja użytkowania produktu
    • Zwroty i reklamacje
    • Polityka Cookies
    • Regulamin sklepu
    • Polityka prywatności
    • Instrukcja użytkowania produktu

    Dostawa i płatności

    • Koszty i sposoby dostawy
    • Sposoby płatności
    • Koszty i sposoby dostawy
    • Sposoby płatności

    Twoje konto

    • Zamówienia
    • Szczegóły konta
    • Zapomniane hasło
    • Zamówienia
    • Szczegóły konta
    • Zapomniane hasło

    Informacje

    • O nas
    • FAQs
    • Dane do przelewu
    • Kontakt
    • Współprace
    • O nas
    • FAQs
    • Dane do przelewu
    • Kontakt
    • Współprace

    Adres firmy

    Moledo Łytka i Krowiorz Spółka Jawna
    ul. Kępińska 24 63-640 Bralin

    Numer telefonu

    +48 724 150 352

    Napisz do nas!

    biuro@moledo.pl

    All rights reserved by moledo.pl © 2025

    Logo Tpay

    Made with ♥ by Dreamension Pictures

    Scroll to top